© 2025, Tecrube.az komandası tərəfindən hazırlanıb
Rəşid Bağırov 33
Şirkət haqqında
Müştəri zənglərinin cavablandırılması və kompaniyalar haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması
Məlumatların dolğun şəkildə təqdim olunması
Təqdim olunan müştəri bazası əsasında abunəçilərə zənglərin olunması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması
Abunəçiyə göstəriləcək olan xidmətin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi
Nömrənin tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək
Azərbaycan dilində rahat səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı